Tuesday

Sommaren kommer bara närmare och närmare, alla bara längtar. Jag klagar dock inte då jag älskar våren och tycker att den kunde vara lite längre!

Alla här verkligen pratar om Costa Rica hur underbart och fantasiskt det är. Så nu har jag blivit helt fixerad på att jag bara måste se det landet. Dock brukar ju mina ideér jag får ha en tendens att försvinna efter någon vecka så vi får väl se hur länge detta håller i sig :)

Igår var vi och brunchade i Burlingame, på samma ställe vi åt första gången jag kom hit. Sweet memories! Jag fick amerikansk crepe brunch med en tårtbit till efterrätt och Melissa hade fått en chanel klocka av Jeffs mamma så vi var ungefär lika lyckliga! HAHA.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0