Thursday

Dagen började alldeles för bra för att kunan fortsätta på detta vis...

Följde med melissa till Target, hon skulle bara "pick up a few things" som tvättmedel och nåt mer... En timme senare går vi mot kassan med en vagn fylld till bredden. Och lite kläder till Emelie så jag ska inte klaga :) Sen blev det underbar brunch på Baywatch innan jag skulle iväg och jobba. Vad händer? ... Jo min underbara Prius STARTAR INTE!

Den är helt död. Så nu sitter jag här hemma utan bil. Får väl hoppas på att det bara är något "litet" som batteriet!

Om mindre än 2 veckor lämnar jag allt detta för London! Och jag insåg inte att det är en ganska stor grej att planera en flytt till London förren jag fick min kompis reaktion på det hela. Flytta till ett annat land känns inte som en big deal längre. Jag tänker inte ens på det som något stort.

Innan dess måste jag inhandla en ny resväska helt klart, tänker inte åka en millimeter till med den där super stora tegelstenen. Och jag måste även hinna fixa mitt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0