Sunday

De senaste dagarna har det varit middagar, träning, baseball och ännu mera ätande... på gott och ont.

Den judiska Passover veckan är över och återigen får det finnas bröd i huset. Och plötsligt minns jag varför jag blev så tjock förra gången ja bodde i USA. Melissa har varit på Costco och laddat upp kylskåpet till bredden. Favoriten helt klart bagel med cream cheese och lax vad i världen slår detta.

Riktigt sommarväder idag och när jag var nere på stan och vandrade bestämde jag mig för att köpa en svalkande jamba juice detta var jag dock inte ensam om... Kön var oöndlig! men det var värt varje sekund av väntan.

Jag och Melissa har även vart på den "rullande" resturangen. En restaurang bil som åker runt till olika ställen i the Bay Area. Där vi även fick någon sorts vatten drink med melon och basilika, super gott!

Igår var jag en sväng till Ikea för att inhandla svenskt godis till Min och Rafes swedish movie night.

Nu ska jag pyssla lite med mitt jobb schema för nästa vecka så att jag har koll på tiderna. Sen till helgen ska familjen på Jewish camp i Caramel vilket ligger nästan vid Santa Cruz. Har inte bestämt mig om jag ska följa med eller inte... får se hur jag gör.

Livet i Cali är lika underbart som vanligt och tiden går alldeles för snabbt!






 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0