Something borrowed

Jag och Melissa var på bio iväll och såg "Something Borrowed" nu älskar jag romantiska komedier men ibland blir man dock besviken. Förra veckan såg vi "No strings attached" Vilken var en sån där besvikelse som man inte känner för att se igen. Denna film var dock en av dom där höjdar filmerna man bara ÄLSKAR! Helt klart en kanon film, underbar!! är tydligen gjord efter boken, kanske man skulle ta och läsa!

Samma skådespelerska som är med i "he's just not that into you" en annan film jag också älskar :)

vi åt popcorn och drack root beer, jag förstår inte hur jag kan ha levt i detta land i ett år utan att dricka root beer! Och det smakar precis som jenka tuggummit med isbjörnen på :P

Dom visade även vissa scener från London, kunde inte sluta tänka på att jag snart går på dom gatorna. Känns så konstigt på nåt vis. Att inte ha några måsten framför mig. Jag kan göra precis vad jag vill egentligen. Bara färdas dit vinden för mig utan att tänka igenom någonting. Inga tider eller dagar att passa. Detta är vad jag alltid pratat om. När man varit uppbunden i jobb eller studerat i Australien eller varit fast av någon annan anledning. Tänk om man bara kunde vara helt fri, bara åka dit man ville utan att ha en gräns. Utan att behöva tänka på att det finns en tidsram. Bara flyga!

Så är det alltid man drömmer om vissa saker, längtar och kan inte få det ur huvudet. Och vart du än åker ligger det kvar där någonstans inom dig. Sen en dag så är du precis där, precis i den situationen du har drömt om. Utan att du egentligen tänker på att det händer! På något sätt är resan dit, veta att man har något framför sig en del av hela drömmen. Känslan. Oslagbar.


Du skapar dina egna drömmar men du skapar även din egen verklighet.








Kommentarer
Postat av: sanna

jenka tuggummit?

omg, ja älskade de. trodde root beer va ngt i stil me, ja, beer. Måste testa detta :D

2011-05-17 @ 11:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0