London

Snart bara två veckor kvar i Californien...

Den 1 Juni går planet från San Francisco till London. Och sen var det ju tänkt att jag skulle köpa ytterligare en flygbiljett från London till Arlanda... Nu vet jag inte riktigt hur dom planerna känns!

Så på något underligt vis började jag kolla på hostels och jobb i London helt oskyldigt dock! Har alltid velat sett London så några dagar där kan man ju unna sig, men sen råkade jag även få en jobb intervju... ops! så nu får vi se vad som händer. Man kan ju inte klaga på att jag inte kommer närmare Sverige iaf! steg för steg...

Har även sökt in till utbildningar i Sverige till hösten och hittat två stycken YH som är riktigt intressanta. Om jag bara är helt sjukt i huvet som tror att jag kan hålla mig i Sverige i 2 ÅR eller om jag bara har något spontant ryck får framtiden utvisa. Men känner mig otroligt motiverad och skulle det inte varit den lilla detaljen att dom varit förlagda i Sverige skulle jag inte tvekat en sekund.

Sen kan man ju lägga praktik perioderna utomlands och det var ju det som fick mig att söka från första början. Men som sagt vem vet vad som händer efter London. Om två veckor är väl utbildningsplanerna utbytta till volontär arbete i Syd Amerika. Den som lever får se.

Annars är livet som vanligt i Cali. Förrutom att solen var utbytt mot regn och "kyla" hela helgen. Man vet inte längre vad man får säga att är kallt. Beror ju vad man jämför med..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0