London

I USA får man en kram från frisören när man går därifrån... Snälla är dom :)

Körde nerför 101 idag med Jeffs bil, taket nere, musiken på högsta volym och lät vinden blåsa genom håret. Another kind of freedom. Underbart! ... Jag behöver en bil utan tak.

Annars så har solen kommit tillbaka till Cali och allt är precis som det ska. London resan kryper närmare och det där res suget har lagt sig i kroppen. Förrut brukade jag få den där overkliga känslan över mig, när resdagen kröp närmare men det kändes liksom inte verkligt. Nu känns det bara helt naturligt. Som att det är en självklar del av mitt liv.

Älskar egentligen dagarna innan en resa, när man har suget i hela kroppen och vissa stunder inte kan sluta le när man tänker på att man kommer vandra på okända gator med vinden i håret någonstans långt borta. När allt är så där nytt och spännande och man inte vet var man kommer hamna eller vad man kommer göra.

Om exakt en vecka landar jag i London! Dags att boka boende?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0