En vecka...

Imorgon är det precis en vecka kvar till jag lämnar Californien, på ett sätt har det gått så snabbt men samtidigt känns det som att jag bott här hur länge som helst!

Nu fick jag ju samtidigt höra att det är ett askmoln över Europa, vilket jag inte hade någon aning om. Förhoppningsvis är det inget som drabbar mig! peppar, peppar!

Varför känns livet alltid så mycket bättre och friare när man har en vit sandstrand under fötterna, Palmer över huvudet och ett blått hav som breder ut sig mitt framför sig. Eller är det bara inbillning, Är det bara en känsla av att ha något man inte är van vid och därför faller man inte in i ett slentrian liv som annars är ens vardag.

Jag tror helt enkelt dom har andra kulturer, annat sätt att leva och vara när man åker riktigt långt bort och i grunden så passar jag mer in där. Det som är ett "normalt" liv i Sverige är inte samma sak när du landar någon annanstans. Och hur man än vrider och vänder på det så är levnadssättet utomlands något jag känner mig mer hemma vid.

Första doppet i Poolen! we love the backyard :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0