Baseball

Var på Rafes baseball match igår när en av mammorna frågade vilken av killarna som var min... EH! Jag stirrade på henne och undrade om jag hade hört rätt. Och det hade jag hon undrade vilken av dom 9 åriga barnen som var min son!! HALLÅ! hur ung tror dom jag var när jag fick honom i så fall. Melissa hade iaf väldigt kul åt hela situationen och var glad att ingen denna gång trodde jag var hennes dotter.

Annars så samtalades det mest om kycklingar. Och ja det är precis så som det låter. Dom pratar om levande kycklingar som ska skaffas till trädgården. Tydligen nya it grejen i Cali. Kycklingar... Sen har jag en svag känsla av att dom inte riktigt vet att det är levande djur. kan ju bero på att dom vill skaffa kycklingar som varken låter, smutsar ner eller vill att man ska kela med dom. Dom vill ha en annan sort. Inte visste jag att det fanns men den som lever får väl se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0