Frankrike

Följde med Sus till tunnelbanan klockan 5 imorse och nu är hon i Paris. Kan knappt fatta att det inte ens tar 3 timmar med tåg till Paris, Dit tänker jag åka över en helg helt klart!

Sen fick jag precis en överraskning, blev erbjuden jobb i Frankrike över sommaren från 9 Juli till sista September. Stanna i London 2 veckor till och sen åka till Frankrike?

Kom även in på båda utbildningarna jag sökt till hösten, i Dalarna... I en desperat reflexhandling slängde jag igen datan när jag läst ordet antagen. Inte direkt någon positiv reaktion. Jag insåg i det ögonblicket att jag inte alls kommer flytta till Dalarna och plugga i 2 år, det kanske är ett vettigt alternativ men it's just not me. Jag tror på att alltid följa sitt hjärta och göra det som är rätt för en själv utan att tänka efter för mycket. När det logiska tänkandet börjar så glömmer man vad man egentligen vill. Man ska alltid gå på första känslan i allt man gör. På något sätt kommer man hamna precis där man hör hemma om man bara går sin egen väg. 


"Climb every mountain, Ford every stream, Follow every rainbow till you find your dream."











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0