Tuesday

Jag har varit jätte dålig på att uppdatera nu, har varit så mycket sen jag kom till London.


hade sådan tur att jag fick gratis hotell rum dom två första nätterna vid Paddington. Nu bor jag på ett "hostel" men det är mer som long term accomodation. Delar rum med två andra tjejer en från Spanien och den andra är från Asien. Trivs faktiskt med boendet och enligt mig inte allt för dyrt för att vara i zon 1.


Sen jag kom hit har jag umgåtts mest med Sus och ikväll ska vi ut till någon Wine bar med tre amerikanska tjejer som gör sin praktik till läkare här i London.


Har även hunnit med lite sightseeing och en spansk festival som var en stor besvikelse. Sevärdheterna avbröts dock av ösregn men det kanske hör till när man är i London.


Var även på en intervju igår inom reservations för en cabaret club i London. Har två till intervjuer inbokade denna vecka så jobb ska nog lösa sig hoppas jag!


Annars så trivs jag super i London och har en känsla att jag blir kvar här lite längre än planerat!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0