Trial

Efter att tackat nej till ytterligare ett jobb är det exakt en och en halvtimme kvar till min Trial...

Kan inte påstå att jag är nervös, jag vet inte vad jag är. Jag krossar alla fingrar jag har att dagen kommer bli lyckad och att jag får jobbet medan dom andra får gå hem och söka nytt. It has to be that way! Det känns lite som ett vinna eller försvinna ögonblick.

Annars så var jag och Sus och åt mexikanskt igår vilket alltid är lika gott, dock en stor besvikelse att Enchilladas fattades på menyn.

Solen har dock kommit tillbaka till London och jag njuter av varje ögonblick. Gillar denna stad mer och mer för varje dag som går. Kanske lite för mycket?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0