The Ritz

Hade min trial igår, tyckte det gick bra men sen vet man ju inte hur det gått för dom andra så svårt att säga. Dom skulle höra av sig idag eller imorgon.

Sen så fick jag ett telefonsamtal som fick mig att hoppa upp och ner av glädje! För några veckor sedan registrerade jag min CV på massa olika hotell i London. Och idag ringde dom från The Ritz och bokade en intervju med mig imorgon för en tjänst inom Events på hotellet. Jag kan fortfarande inte tro att det är sant och jag som aldrig blir varken osäker på mig själv eller nervös inför intervjuer så känns det helt annorlunda denna gång! Bara att gå in på deras hemsida får mig att tänka "Men shit jag hör väl inte hemma där" jag blir hel skakis! Känns för bra för att vara sant!

Kommer ha tre intervjuer på raken, först med chefen för HR department sen med restaurang coordinatorn och slutligen med The General manager för hela hotellet. Nej men inte alls något att bli nervös över, jag kan ju bara få mitt dröm jobb imorgon. Känns som jag håller på att kvävas långsamt!











Gör detta till mina nya arbetsplats!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0