Söndag

Söndag kväll, ibland känns det som att tiden går så snabbt samtidigt som jag inte kan förstå att jag bara bott här i lite mer än 2 veckor.

Igår kväll träffade jag en annan svensk tjej, vi gick till Soho Bar och pratade hela kvällen, så en lugn lördags natt vilket kan vara skönt ibland.

Nu ska jag ut och springa lite då jag tänkte ta tag i mitt ohälsosamma liv igen!

Tänkte också säga ett sent GRATTIS till Lisa som fått jobb som flygvärdinna på Ryanair. Så länge som hon har drömt om det så kan det inte bli annat än super :D Så efter 5 veckors kurs i Tyskland kommer hon att flytta till London för att jobba vilket är helt FANTASTISKT !

Kolla in hennes blogg här: www.lovelythingsandme.blog.com


Stort Grattis till mitt Complicated Wreck :P


 


Kommentarer
Postat av: Lisa Kristin (The Complicated Wreck)

Aaaw, you are so sweet, babe! Thanks for the kind words, Em.. see you soon..

2011-06-20 @ 18:09:10
URL: http://www.lovelythingsandme.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0