Service

Välkommen till verkligheten... Så känns det efter att levt med amerikansk service i nästan 2 månader. Och jag tror aldrig jag kommer få veta varför man ALLTID blir bättre än bra bemött i the US och varför dom ALLTID gör det där lilla extra när man kommer som gäst eller kund. Vart man än går! London not so much. Eller jag antar att detta är normalt och USA något slags fenomen.

Annars så njuter jag av sommaren i London och har än så länge inte sett det där omtalade Englands regnet. Jg håller tummarna för att det fortsätter så här!

Ikväll ska jag träffa Sus en gammal au pair kompis som precis också flyttat hit för att göra sitt internship. En väldigt rolig tillfällighet :)




On Sus B-Day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0