Saturday

Har nu tackat nej till två jobb för att satsa allt på min trial i nästa vecka... ren total dumhet eller att våga satsa? Ibland vet jag inte var skillnaden går.

Igår var jag och Sus i Brick Lane och hade en super kul kväll, började med middag hemma hos Sus med hennes nyinköpta barntallrikar från Ikea. Man får ju prioritera vad pengarna ska läggas på :)! sen började vi morgonen med traditionell English breakfast på café. me like!

Solen skiner faktiskt i London idag och jag håller tummarna för att regnet håller sig borta ikväll. Nu ska jag gå och göra mig i ordning innan jag ska bege mig till Sus för att träffa henne och Madhia för ytterligare en rolig kväll!

Sommaren är kort
Det mesta regnar bort
Men nu är den här
så ta för dig
Solen skiner, kanske bara idag.



















Kommentarer
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

EMELIE! Saknar dig! Vill kramas med dig snarast!

2011-06-13 @ 23:24:22
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0