Saturday

Var ute och åt middag med Madhia och hennes kompisar igår. Däremot är det inte lätt att gå ut och äta med rika vänner, billigt får en annan nivå allt beror ju vad man gemför med... Så istället för tre rättersmiddag blev det två rättersmiddag på en "billig" restaurang. woho! Sen har jag aldrig förstått det hela ju mer du betalar för maten ju mindre mat får du!! vad är det för sjuk logik?? Går bara hand i hand med allt annat man upplevt att allt handlar om hur det ser ut från utsidan. Så uppenbarligen även maten även om man inte blir mätt så ser den ju väldigt fin ut på tallriken.

Efter det skulle jag egentligen åkt hem men jag och Madhia bestämmde oss för att åka till Bricklane och gå ut i stället, var tyvärr slagsmål eller något på vårt vanliga ställe så vi hamna någon annastans. Ingen trevlig syn.

Idag måste jag plugga, plugga till min trial imorrn. Det är tur att jag inet går i skolan längre motivationen är inte på topp!

Sen så har jag insett att jag inte nödvändigtvis behöver pengar för att ha råd med mat, detta kan jag faktiskt överleva utan. Men däremot behöver jag nya kläder så mycket att det är en nödsituatuon!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0