Lycka

Nu kom ja precis tillbaka efter drinkar och middag med Madhia en perfekt onsdag eftermiddag. På söndag ska vi även gå på Wimbledon vilket ska bli super kul :)

Min andra intervju vet jag inte hur den gick, svarade på alla frågor och tycker inte jag kunde gjort det bättre men intervjuaren var så där stel och rörde inte en min bara hatar såna människor. Idag var ja på en andra intervju som ja redan fått en trial för i början på nästa vecka och imorgon har jag en annan intervju för ett jobb jag verkligen vill ha så jag håller tummarna.

Fick även se dålig lägenhetstandard på när håll igår när jag var och tittade på en lägenhet. Nu vet jag vad dom menar när dom säger att lägenheterna inte är som i Sverige. man kan få vad som helst! Jag är inte petig men jag är nästan helt säker på att det bodde råttor i madrassen! Letandet går vidare...

Annars så kan man sammanfatta mitt liv med att jag inte har något jobb, ingenstans att bo och har ingen aning om när mitt bankomatkort ska total vägra spotta ut pengar för jag har inte tittat hur mycket pengar jag har kvar på jag vet inte hur länge. Jag lever lite farligt ibland kan man säga... Och ändå jag är bara så där totalt lycklig. Var ute och sprang idag när det började ösa ner och jag vart dy blöt på precis hela kroppen det bara droppade vatten från ansiktet och jag kunde inte sluta le. Mitt liv är så underbart nu och jag älskar varje sekund.

Är inte det total lycka när man kan känna sån glädje i sitt liv fast man gentligen inte har någonting av "värde". Det är magiskt.

När vart livet omkretsat av pengar, makt och matriella saker. När slutade vi se dom där sakerna som verkligen har betydelse. Om man ser bort från det som är så uppenbart så kanske man hittar något man inte trodde fanns.







Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är sa grum tjejen! (ar i berlin, har konstigt tangentbord xD) Nasta helg kommer jag och halsar pa ocksa och da far vi njuta av allt vi faktiskt har och det i London! :)

2011-06-23 @ 11:23:45
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0