Jobbsökande

Så vad ska man säga om gårdagen... Min trial gick super bra och jag fick jobbet, so far so good.

Tackade dock nej i en lite väl skrikande ton när jag bad dom dra åt helvete. Detta efter att jag insett att dom ljugit om både tjänsten och lönen. Bara för att få dom bästa sökande. Sen titta dom på mig och log som ja var nån liten oskyldig tjej dom kunde lura hur som helst. Det var droppen innan allt brast för mig.

Så nu e ja back on square one. Skulle haft 3 intervjuer idag dock men insåg att den ena var too far away så nu är jag nere på två. Får hoppas på en bättre dag än igår!

Värmen verkar hålla i sig och London är underbart. På fredag flyttar jag ut härifrån och lånar Sus lägenhet medan hon är borta i Frankrike och Danmark.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0