JOBB!!!!

Idag är en av dom bästa dagarna i mitt liv! Intervjuerna för The Ritz gick helt otroligt bra och jag fick jobbet!!!!!!!!!!!!!

Jag bara skrek av lycka och hoppade upp och ner så fort jag kom innanför dörren. Log hela vägen hem och jag tror att folk på tunnelbanan trodde jag var knäpp. Jag bara släppte på allt under min andra intervju och i princip bönade och bad att dom skulle ge mig jobbet för att sedan halvt börja gråta när jag fick se ett av dom underbara event rummen. Och mitt under den andra intervjun bad event managern tjejen att sluta fråga frågor för att han helt enkelt älskade mig och om jag bara passerade intervjun med the general manager för hela hotellet så var tjänsten min. Vilket jag gjorde!!! :D Kan inte minnas när jag var så här lycklig senast.

Så jag kommer arbeta som host för restaurangen samt jobba vid sidan av coordinatorn med att organisera dom mindre eventen i restaurangen. Det finns alla möjligheter som helst att gå på manager kurser under jobb tiden och han sa att det slutgiltiga målet är att få över mig till den stora event avdelningen där jag ska kunna jobba som event planner i slutändan. Jag är i sjunde himlen!!!!!

Jag kan inte få in det känns som en dröm. Men jag ska jobba för det ledande hotellet i hela världen! Jag är så fruktansvärt lycklig!!!!!

Känns som att alla dom där vakna nättera på golvet i ett rum jag knappt hade råd att betala i Australien finally pays off. Alla energy pills och red bull. Halvt slavande jobb jag inte hade tid med för för att kunna ha råd med mat för dagen och gratis jobbande blandat med exam man tog sig igenom med andan i halsen. I ett land där man glömde vad sömn betydde. Allt var värt det, och det visste jag hela tiden. Slutar man aldrig drömma, slutar man aldrig kämpa och ger man aldrig upp så får man allt man vill ha en dag. Detta är mitt första steg mot något stort I can feel it in my whole body!

När jag gick till intervjun uppklädd från top till tå kunde jag känna det i hela kroppen. Känna hur det skulle kännas när jag fått jobbet. Inte bara med någon avlägsen känsla. Jag kunde verkligen se hur jag skulle reagera, känna leendet breda sig över ansiktet och känna lyckan bubbla i kroppen. Jag kunde känna in i minsta detalj hur golvet skulle kännas under fötterna och något annat än ett jobb erbjudande fanns inte någonstans i min kropp. Jag kallar det tankens kraft och jag tror på det till hundra procent. Om du kan tro så mycket på något känna det med varje fiber i kroppen så Kan du inte misslyckas. Tro det eller ej men jag tror att fotbollen lärde mig detta från en tid för länge sedan. Men varje litet steg i livet har betydlese och varje erfarenhet blir till något att ta med sig in i framtiden.

Känns som att jag har drömt om en möjlighet som den här i hela mitt liv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0