Intervjuer

Kom precis hem efter en intervju för ett jobb... eller en intervju var ju en liten underdrift. Mer två intervjuer och två test för en tjänst. Det gick dock bra och jag vart utvald för trial och ännu en intervju senare i veckan. Tydligen måste man passera sitt trial för att ha en chans att få jobbet. Ingen aning om vad jag kommer få göra ens det får jag veta på plats. Så nu är jag totalt kluven om jag ska ta det andra jobbet jag blivit erbjuden, att tacka nej till det bara för att det finns en liten chans att jag får det här jobbet kanske är för risky or what? är många till som vart utvalda till trial och nästa step så vet inte om dom oddsen känns super bra...

Annars så regnar det i London, inte så ovanligt har ja börjat märka.

Hoppas solen skiner där ni är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0