Intervjuer...

Intervjuer, intervjuer... tycker det är det enda jag gör just nu är så trött på det. Ibland vill jag bara slå mig själv tills jag bara tar ett jobb jag blir erbjuden istället för att bara leta vidare! Måste nog vara proffs på jobbintervjuer snart iaf...

Idag var jag dock på ännu en intervju och jag tror och hoppas att this is it! Verkade helt super! Var för en jätte fin restaurang och champange bar mitt i London som jag då ska jobba som receptionist för. Men dom har en hel event avdelning så han sa att om jag gör detta jobbet bra så finns det alla möjligheter i världen att få jobba där senare. YEY! mina magiska ord. Jag hade sån tur att han bott i Australien också och kände till alla företag jag jobbat med där så vi satt bara och prata om Australien i en halvtimme sen erbjöd han mig en trial nu på måndag :) Själv är jag van vid att gör man en trial bra så får man jobbet, lite annorlunda här. Det är jag och 10 andra som gör trial och bara en får jobbet. En tävling helt enkelt vilket jag tänker vinna :) Wish me good luck!

Imorrn ska jag leta lägenhet och sen ska jag ut på en salsa klubb på kvällen! fråga inte varför... Men kan ju va kul att prova nåt nytt HAHA!



Kommentarer
Postat av: Mia Agneryd

Hej! vad intressant dina poster verkar vara! lär med all säkerhet läsa dina inlägg igen! =) Ha en trevlig dag (:

2011-06-27 @ 20:29:59
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0