Friday

Ibland är livet märkligt, Ena dagen har man ingenting nästa dag är det för mycket! Har min trial på måndag, dessutom ringde killen jag träffade på tunnelbanan och sa att han eventuellt har ett möte åt mig på onsdag inom events. Och det slutar inte där hade även en telefon intervju med ett företag i Spanien. Som vill anställa mig dom erbjuder att betala flygresan och den första månadens boende är helt gratis om jag tar erbjudandet...! Har man rätt att klaga över dessa problem ?

Jag har bestämt mig för att satsa på min trial nu på måndag och ta allt därifrån. Så detta innebar att jag måste plugga i helgen! Dom har mejlat över massa information allt från restaurangens historia till detaljerade vinlistor. Då jag väldigt sällan befann mig på mina historie lektioner under skoltiden så är allt väldigt nytt och jag gillar inte historia bättre idag än vad jag gjorde då. Restaurangen går självklart tillbaka till 1800 talet och det är både kungar och gud vet allt som ska sitta inristat i hjärnan till på måndag. Men nu tar jag en paus för ikväll ska jag  träffa Madhia i Soho för en drink eller två.

Det är både charmigt och konstigt hur snabbt livet kan förändras på en dag i alla olika riktningar. Lika läskigt som det är hur mycket påverkan vissa människor har på ens liv.Hur en enda människa kan förändra så mycket. Du balanserar på bristningsgränsen hela tiden under vissa perioder en sekund från att bryta ut i tårar och undra varför han någonsin kom in i ditt liv. Hur allt som verkade så bra kunde förändras så snabbt. Stå mitt i något utan att varken kunna lämna eller riktigt stanna kvar heller. Ibland kan man älska någon för mycket för ens eget bästa.

But one day you will just let him go because life is too short to put energy on things that will always hurt you. 

Maybe just maybe he always needed you more then you will ever need him...



Now that you are out of my life,
I'm so much better,
You thought that I'd be weak without ya,
But I'm stronger,
You thought that I'd be broke without ya,
But I'm richer,
You thought that I'd be sad without ya,
I laugh harder,
You thought I wouldn't grow without ya,
Now I'm wiser,
You thought that I'd be helpless without ya,
But I'm smarter,
You thought that I'd be stressed without ya,
But I'm chillin'
You thought I wouldn't sell without ya,
Sold nine million.

I'm a survivor
I'm not gonna give up
I'm not gon' stop
I'm gonna work harder
I'm a survivor
I'm gonna make it
I will survive
Keep on survivin'
I'm a survivor
I'm not gonna give up
I'm not gon' stop
I'm gonna work harder
I'm a survivor
I'm gonna make it
I will survive
Keep on survivin'

Thought I couldn't breathe without you,
I'm inhalin'
You thought I couldn't see without you,
Perfect vision,
You thought I couldn't last without ya,
But I'm lastin'
You thought that I would die without ya,
But I'm livin'
Thought that I would fail without ya,
But I'm on top,
Though it would be over by now,
But it won't stop,
You thought that I would self-destruct,
But I'm still here,
Even in my years to come,
I'm still gon' be here.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0