Fashion show

YEY dom ringde imorse och jag har gått vidare till en second interview på måndag! :D SO HAPPY! I want this job so badly!

Annars så var Sus ännu gladare än mig, Hon gör sitt fashion internship hos Vivienne Westwood här i London och vart medbjuden till hennes fashion show i Ascot. High class! Hon fick även gå ner i deras rum med alla kläder och välja ut en klänning att låna så hon är den lyckligaste människan i världen just nu :)

Flyttade hem till Sus igår så nu har jag alla saker här, imorgon åker hon till Frankrike och jag ska börja leta lägenhet! Ikväll ska vi gå ut och äta och dricka gott vin sen blir det inte en allt för sen kväll då Sus ska upp vid ´5 tiden!

What more can I say, I'm just completely happy och älskar varje sekund av mitt liv just nu!


I see skies of blue and clouds of white
The bright blessed day, the dark sacred night
And I think to myself what a wonderful world.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0