Update

Dålig uppdatering, I know! Jag har hålit mig borta från bloggen och försökt få ordning på mitt liv istället. Ritz var nog en av mina största motgångar men man har alltid två alternativ, ge upp eller fortsätta kämpa för det du vill ha. Lättare sagt än gjort I know.

För att göra en lång story short. Jag har nu fått ett ännu bättre passande jobb för Hilton. Kommer jobba för deras event och conference department och jag är nog mer chockad än glad i nuläget kan inte riktigt förstå vad som hänt. Jag känner mig mest domnad.

"I doesn't matter how many times you fall, what matters most is how many times you stand back up after you fall."


Madiha åkte hem till USA förra helgen och det känns tomt utan henne, men vi ska försöka åka till New York i början på nästa år. Jeff, min värdpappa från Cali kommer till London på söndag också, så ska hinna med att träffa honom med :)

Ikväll ska jag och Sus gå ut och jag kan inte fatta att det är fredag, again! Det går så fruktansvärt snabbt och London känns bara mer och mer som hemma för varje dag som går. Jag börjar jobba den 1 Augusti så jag har en vecka kvar av ledigheten. Ska försöka låta detta smälta in så jag kan känna mig glad över mitt nya jobb :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0