Tuesday

Imorse åkte Mickan hem till Sverige igen och det har verkligen vart superkul att hon kom på besök :)

Igår var det 4th July, då Madiha är amerikan skulle detta firas... visade sig dick att London uppenbarligen inte gillar USA så där jätte mycket då detta var lättare sagt än gjort att hitta. Vi hamnade istället på Nandos vilket inte heller var helt fel. 4 th of July är annars en av dom bästa högtiderna att fira om man befinner sig i USA.

Jag och Mickan var även i Notting Hill i söndags. Jag har velat åka dit sen jag kom till London då Notting Hill filmen alltid varit en av mina favoriter. Men jag hittade inte bara platserna från där filmen spelades in, jag hittade även stället jag vill bo på! Notting Hill var helt otroligt UNDERBART! jag bara älskade allt med det stället och jag hittade även mitt rosa drömhus. Att Notting Hill sen är en av Londons med exklusiva ställen vilket i sin tur innebär att man måste vara rik för att bo där är ju en helt annan sak...

Nu är jag helt slut och ligger och väntar på att jag ska orka gå och handla innan Sus kommer hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0