Tuesday

So efter ännu en helg så har min tragiska deppighet över mitt förlorade drömjobb gått över i intesivt hat. Idag har jag varit så arg att jag nästan är säker på att det kommer rök från huvudet. Well hur mycke jag än hatar situationen får jag ta tag i mig själv och skaffa ett annat jobb istället. Har dock insett att jag absolut vill jobba på ett stort hotell vilket kommer hända om jag bara håller fast vid vad jag vill and not settle with less. Alla motgångar i livet bevisar bara för en själv hur mycket man vill ha någonting, om det är värt att kämpa för.

Igår var vi på London underbaraste wine bar, sista veckan med Madhia innan hon åker hem till Washington. Sus och jag har dock bestämt att hälsa på henne i NY nästa år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0