Thinking of you <3

Har precis kommit hem från en springrunda, imorgon är min första dag på jobbet och jag är helt otroligt exalterad! Tror inte man kan längta mer till att börja jobba än vad jag gör just nu!

Hade bästa kvällen på länge igår vi var inte hemma förren 5 på morgonen, Gjorde inte av med en enda krona perfekt avslutning på ledigheten! Nu väntar jag på att Sus ska vakna så vi kan bege oss ner till vattnet för att ha våran vanliga söndags picknick.

Sänder tusen miljoner tankar till en helt underbar person som ligger på sjukhus och kämpar. Jag önskar droger kunde utrotas från världen för evigt. Men livet är aldrig perfekt. Vi kan bara ta oss upp och välja en annan väg nästa gång, lära oss från misstag och förhoppningsvis hitta något bättre efter varje motgång.

Det är nästan läskigt vilka små ögonblick som man i stunden tror är betydelselösa, hur dessa ögonblick kan ha förmågan att ändra precis allt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0