FML!

Så idag fick jag ett roligt samtal... The Ritz ringe och tydligen ska inte tjejen som jag skulle ta över efter sluta längre så det finns ingen ledig tjänst för tillfället! Så där rök mitt drömjobb och mitt drömliv på en liten sekund!
Har legat och gråtit i 2 timmar sa till Sus att jag inte tänkte följa med ut ikväll. Så efter att hon också ställt in och bestämt att vi skulle äta choklad och titta på film ändrade jag mig helt. Jag tänker visst gå ut ikväll jag tänker bara ha en sån där kväll när jag flyr bort från verkligheten för några timmar och låtsas att verkligheten inte existerar.


Tonight I will love love you tonight
Give me everything tonight
For all we know we might not get tomorrow
Let's do it tonight
I will love love you tonight
Give me everything tonight
For all we know we might not get tomorrow
Lets do it tonight




Min dröm blev precis krossad i små bitar och jag har ingen aning om vad jag ska göra nu, But tonight... I DON'T CARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0