Besök

Igår morse kom Mickan hit för att hälsa på. Vi tog en walking tour i London och efter det åkte vi på middag hos Madhia som precis flyttat. På kvällen sen gick vi ut vilket innebar en mycket seg dag idag. Var uppenbarligen helt död imorse då jag absolut inte vaknade när Mickan både duschade och gjorde sig iordning. Nyhandlad frukost tackade jag dock inte nej till :)

Idag har vi hunnit med konstmuseet och en glimt av pride festivalen. För att sedan avsluta dagen med hemköpt mat lite glass och morden i midsummer. En helt perfekt dag enligt mig. Imorgon börjar dock jag och Sus på våran diet. Vet dock inte om Sus vill springa med mig något mer då hon förra gången blev illamående och jag skrek något om att hon skulle spy upp det så hon kunde springa vidare istället. Hon stirrade på mig som att jag inte var riktigt klok medan hon stilla undrade om jag inte satsat på fel karriär ändå...

Imorgon får vi se vad som händer, måste iallafall köpa hårfärg så jag kan färga min utväxt då det inte är tillåtet att jobba med olika färger i håret. Sen kanske det blir en tur till London Bridge.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0