Våga



"Att våga är att förlora fotfästet en liten stund, att inte våga är att förlora sig själv"


Jag lever bara en gång och jag tänker leva på gränsen, Suga in varje liten del av livet som finns att uppleva, Låta omöjlighet bli ett ord utan värde och spränga varje gräns som världen satt upp framför mina fötter. Jag tänker leva ut varje liten dröm och kämpa tills jag fångat en fallande stjärna. Jag tänker följa hjärtat åt varje riktning som är utstakad och målmedvetet välja stig vid vägskälen, jag tänker aldrig se mig om. Jag tänker låta skrattet fylla mina lungor och lägga min energi på dom människorna som är värda den. Jag tänker låta tveksamhet och rädsla sjunka genom havet där borta i ingenstans och jag tänker bestiga berg som inte går att klättra. Jag tänker se världens alla hörn och uppfylla drömmar andra lämnar i fantasins värld i ett andrahands liv där borta i glömskans tecken. Jag lämnar gårdagens tårar och blickar mot solen som går upp i horisonten, en dag är den bara min.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0