dag 2

Har nu varit i cali i 2 dagar men kanns som mycket langre!

Till att borja med har min dator gatt sonder vilket forklarar varfor jag inte langre har alla bokstaver da jag anvander Melissas. Ska fa lana hennes andra data nar vi flyttat in i huset sa da kan jag borja ladda upp bilder. Forhoppningsvis gar bilderna fran min gamla dator att radda...! peppar peppar!

Var pa mitt gamla favorit stalle Chevys och at middag igar, Enchilladas smakade precis lika gott som jag det gjorde for 3 ar sedan :)

Idag var vi pa Target och jag fick en ny bikini av Melissa och lite andra saker. Har aven ett Cali nummer nu 650 867 5161.

Till Teodora: Tyvarr bor jag ganska langt fran LA flera timmars bilresa, men hor garna av dig om du kommer till SF :)

Allt ar samma, verkligen allting. Ibland  far jag dock sla till mig sjalv for att verkligen forsta att jag ar har igen. Allt kanns sa overkligt och samtidigt sa fruktansvart ratt! Att aka tillbaka till cali ar som en drom, jag alskar allt fran luften jag andas, till vagskyltarna, maten och affarerna. Allt kanns hemma. Idag var jag ute och power walkade langst med vattnet. Kunde kanna vinden fran havet blasa over mig som en frisk vag av allting jag saknat under sa lang tid. Jag sag hela bay bridge breda ut sig och jag alskade varje sekund.

Jag ar sa dar lycklig igen, jag lever i dom dar ogonblicken nar ingenting annat existerar an sann lycka! Allt annat liksom bara tynar bort. Och det finns absolut ingenting annat i kroppen an frihet och lycka. Dom dar ogonblicken jag andas for ar nu min egen verklighet. Jag ser plan lyfta upp i luften ovanfor mig utan att langta bort. Utan att vilja vara en av dom dar uppe i luften pa vag nagon annastans. For jag har allt har. Jag lever ett liv jag alskar.

Du vet inte hur mycket du saknat nagot forren du ar dar igen. Du lar dig att fortranga den dar saknaden och du tror att du glomt allt du en gang alskat, du bara tranger undan allt det dar som en gang var en del av ditt liv. Men du glommer aldrig det finns nagonstans dar djupt inom dig, alla kanslor varje liten detalj och rorelse. Det gar inte att glomma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0