Tomorrow

Måndag kväll...

Sista Måndagen i Sverige, sista kvällen i Sverige. För imorgon bitti kockan 10.30 lyfter jag från Arlanda tillbaka till San Fransisco.

Allt är packat och klart och lägenheten utstädad. Sitter hos lillasyster nu där jag ska sova inatt. Eller om vi tittar på de senaste nätterna så blir det väl mer en vaken natt igen.

Tänk att jag jobbade 2 månader på Arlanda. Såg plan lyfta från marken varje morgon från bussen på väg till jobbet. Folk med resväskor som kom och gick, utan att man fick ta del av det. Nu äntligen får jag stå där själv, med biljetter i handen och flyga högt upp i luften till en annan världsdel. Jag ska resa igen, jag tror precis luften kom tillbaka till mina lungor!

"Att resa är att leva"









"California - A state somewhere between fantasy and reality"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0