Framme!

California... Kan inte fatta att jag är framme.

Det första jag inser är att av alla ställen på hela flygplatsen jag kunnat kommit ut på, så blir det från exakt samma gate jag lämnade från för 3 år sen. Vägen därifrån är så full av minnen och känslor att jag inte vet hur jag ska sätta ord på det.

Tog taxi från flygplatsen då ungarna låg hemma och sov. Och att åka nerför 101 igen tog mig tillbaka i tiden som att inget hänt. Som att dessa 3 år och allt som det inneburit aldrig exisiterat. Jag kände igen skyltarna och visste vägen utan att tänka efter. Det är nästan läskigt hur mycket som sitter kvar utan att man hade någon aning.

Var så otroligt underbart att få se Melissa igen och ungarna, Jeff är i London och jobbar så han får jag träffa på onsdag. Jag träffade alla på kvällen men då var dom ganska så halv sovande. Imorse vaknade jag av att någon ryckte mig i armen jag slår upp ögonen och där står 3 skrattande ansikten och tittar tillbaka på mig. Kunde man hittat någon bättre sätt att vakna! Nu har Melissa kört ungarna till skolan och jag väntar på att hon ska komma tillbaka så vi kan äta brunch på Världens godaste ställe i San Mateo, Baywatch! ett måste om man åker hit, att åka hit är också ett måste! :)

Min lilla söta Baby J har blivit stor! går inte att beskriva, han är ingen baby längre thats for sure. Men fortfarande exakt lika söt!! Lily är fortfaranda min lilla prinsessa som sover med sin lilla blankie och Rafe har tydligen blivit ännu smartare vilket är oroväckande då jag kommer känna mig ännu mer korkad! Dom är alla exakt lika underbara och lyser upp hela mitt liv!

Hade även min första bagel igår, taste of heaven!

Just nu bor vi i en hyr lägenhet tills på lördag då det är inflyttning i det nya huset dom byggt. I can't wait to see it!

Hoppas allt är bra i Sverige ! 

California - it's like I never left...


Kommentarer
Postat av: teodora

hej jag såg din blogg på sidan svenskar i världen, jag bor i LA och undrar om du bor nära, då jag söker andra svenskar att umgås med här. kram Teodora

2011-04-14 @ 01:39:03
Postat av: Anna Mamma till Lucaz

saknar dig ems!

2011-04-18 @ 21:49:53
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0